Projekt ili ne – pitanje je sad

Izgleda da zadnjih godina moji godišnji odmori bivaju potrošeni na pisanje i rad na projektima. Evo, prije točno dvije godine napisala sam članak IPA projekti – učiteljičina domaća zadaća,  a nekako mi se činilo da sam to jučer pisala :).

Obzirom da na projektu radim stalno i intenzivno, pisanje bloga je palo na listi prioriteta, a nekako mi se čini da sam i ostale osobne stvari podosta zanemarila. Uvijek škola na prvom mjestu – nisam sigurna je li to za 🙂 ili 😦

I kako izgleda učiteljičin rad na projektu 2 godine poslije?

Uf, opća ludnica. Kad me pitaju kako si, samo slegnem ramenima i kažem: radim. Pokušat ću nabrojati što trenutačno radim:

  • pregledavam, uređujem i dopunjavam udžbenike za učenike @petzanet.HR – 4 komada za djecu 7 – 14 godina (a vi razmislite koliko je to stilskih i metodičkih skokova kad e s jednog uzrasta prebacujete na drugi)
  • pregledavam, uređujem i dopunjavam priručnike za roditelje @petzanet.HR – 4 komada, koji prate gore spomenute udžbenike i naravno moraju sadržajno i koncepcijski biti usuglašeni
  • pregledavam, uređujem i dopunjavam priručnike za učitelje @petzanet.HR – 4 komada koji su osnova za udžbenike i priručnike
  • pregledavam, uređujem i dopunjavam detaljne pripreme za nastavu @petzanet.HR – 4 kompleta po 20 priprema s detaljnim savjetima, metodičkim prijedlozima, izvorima znanja…
  • pregledavam, uređujem i dopunjavam multimedijske obrazovne sadržaje @petzanet.HR – uf ne znam koliko ih ima, zadnji put smo stali na 160, a brojka raste svaki dan
  • čitam, dopunjujem i sređujem uvodne i prateće tekstove za udžbenike, priručnike i kurikulum u cjelini
  • pregledavam, komentiram i dajem savjete grafičaru i dizajneru za prijelom i uređivanje svih 12 knjiga
  • pregledavam, komentiram i dogovaram se s lektoricom za sve materijale koje smo pripremili
  • pregledavam, komentiram i dogovaram se s programerom multimedijskih sadržaja za igre i animirane priče
  • pregledavam, komentiram i dogovaram se s administratorom projektnog weba o objavi sadržaja
  • dogovaram se sa savjetnikom za pilot testiranje kako i kojim alatima ćemo pratiti primjenu i rezultate školskog kurikuluma
  • pripremam materijale za recenzente i dogovaram se s njima
  • komuniciram s nadležnom agencijom vezano uz administraciju projekta
  • komuniciram, podsjećam i rješavam razne papirološke probleme među partnerima projekta
  • učim kako pravdati razne troškove, pisati izvještaje, notifikacijska pisma
  • pišem ugovore za sve suradnike na projektu
  • primam izvještaje, račune za usluge, prosljeđujem na plaćanje
  • dogovaram promociju i diseminaciju projekta i naravno odrađujem diseminaciju na svim razinama, od Učiteljskog vijeća u mojoj školi do Sabora.

Nekako mi se čini da sve to ide u kategoriju, pazi što želiš da ti se ne ostvari :). Nisam mogla odoljeti izazovu EU projekata, baš sam htjela vidjeti mogu li ja to pa eto sad znam da mogu i da imam potrebna znanja i vještine te da sam spremna učiti sve što zatreba da bi se realizirao. Ono što me je razočaralo je podrška u školi, ali o tome nekom drugom prilikom.

Čini da je sad vrijeme da usporim.

Naravno, osim redovne učiteljske plaće ne dobivam nikakav novac za ovaj projekt. Ne moram ni reći da je sve ovo samo nadopuna na moj redovni posao u školi – nastava matematike i informatike, satničarstvo, vođenje ŽSV, izvannastavne aktivnosti. Bilo po starom, novom ili najnovijem pravilniku – puna satnica :).

Umjesto zaključka – projekt može vući jedna osoba, ali je cijena previsoka. Osigurajte si dobru podršku i fantastičan tim i obavezno svakome jasno napišite poslove i obaveze i unaprijed raščistite sve nedoumice. Projekt u školu donosi niz dobrobiti, ali donosi i niz poslova koji nisu redovni i koje netko mora odraditi (ako ne želite novac vratiti).

Moj najgori scenarij (iliti krizni menadžment) je da ja uvijek znam odraditi sve poslove na mom projektu 🙂 Da, da i programiranje i prijelom teksta i istraživanje i dizajn i pisanje i rad s djecom … Ovo je bilo neskromno 😉 a sad odoh dalje na posao….

Oglasi

O autoru Lidija Kralj

Urednica digitalnog časopisa "Pogled kroz prozor" i portala ucitelji.hr. Voditeljica EU projekta petzanet.HR i nacionalne kampanje "Sigurniji internet za djecu i mlade". Članica Nacionalnog vijeća za odgoj i obrazovanje. Više od dvadeset godina predajem matematiku i informatiku u OŠ Veliki Bukovec. Autorica sam niza udžbenika i zbirki za informatiku i matematiku za osnovne i srednje škole. Pišem znanstvene i stručne članke za časopise "Edupoint", "Enter", "Matematika i škola", "Drvo znanja" i Školske novine. Autorica sam nekoliko edukativnih, multimedijalnih programa za učenje matematike te online tečaja "Logo - online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Management. Polazim doktorski studij - Informatika u odgoju i obrazovanju na UFZG. Radove o e-learningu prezentirala sam na nekoliko domaćih i međunarodnih konferencija i skupova. Učenike gnjavim običnom matematikom, a uveseljavam računalnom.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

