Kako umetnuti PREZI prezentaciju u WordPress.com blog

PREZI prezentacije sve su popularnije i vjerojatno ćete uskoro zaželjeti umetnuti neku u vaš WordPress blog. Obzirom na WordPressova ograničenja na dozvoljene HTML kodove zatrebat će vam trik.

Meni je uspjelo s korištenjem gigya skraćenog koda. Možete kopirati kod koji sam ja koristila pa promijeniti dio neposredno iza prezi_id tu oznaku uočite u URL adresi ili embed kodu prezentacije koju želite umetnuti.
* Umjesto navodnika trebate umetnuti uglate zagrade kao na slici.

“”gigya src=”http://prezi.com/bin/preziloader.swf” type=”application/x-shockwave-flash” allowfullscreen=”true” allowscriptaccess=”always” width=”500″ height=”364″ bgcolor=”#ffffff” flashvars=”prezi_id=x6ntzfzwa_zk&lock_to_path=0&color=ffffff &autoplay=no&autohide_ctrls=0″

image

Gigya skraćeni kod možete koristiti i za umetanje drugih flash objekata u WordPress blog, no o tome nekom drugom prilikom.

Oglasi

O autoru Lidija Kralj

Urednica digitalnog časopisa "Pogled kroz prozor" i portala ucitelji.hr. Voditeljica EU projekta petzanet.HR i nacionalne kampanje "Sigurniji internet za djecu i mlade". Članica Nacionalnog vijeća za odgoj i obrazovanje. Više od dvadeset godina predajem matematiku i informatiku u OŠ Veliki Bukovec. Autorica sam niza udžbenika i zbirki za informatiku i matematiku za osnovne i srednje škole. Pišem znanstvene i stručne članke za časopise "Edupoint", "Enter", "Matematika i škola", "Drvo znanja" i Školske novine. Autorica sam nekoliko edukativnih, multimedijalnih programa za učenje matematike te online tečaja "Logo - online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Management. Polazim doktorski studij - Informatika u odgoju i obrazovanju na UFZG. Radove o e-learningu prezentirala sam na nekoliko domaćih i međunarodnih konferencija i skupova. Učenike gnjavim običnom matematikom, a uveseljavam računalnom.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na Kako umetnuti PREZI prezentaciju u WordPress.com blog

  1. Mirjam napisao:

    Kako sam sretna sto sam napokon pronasla ovaj blog. 🙂
    Draga Lidija, imas sjajnih ideja, stranica je vrlo informativna, sadrzajna i zanimljiva.
    Mucio je i mene ovaj prezi, ali ne samo prezi, nego i neki drugi alati koji ne podzavaju wordpress.
    Lp Mirjam

Odgovori

