Potraga za skrivenim blagom–Geocaching

Ukoliko i ne znate što je Geocaching (geokešing) vjerujem da vam je prvi dio naslova dao dosta dobru ideju o čemu se radi. Geocaching je vrlo zgodna, dinamična i nadasve zanimljiva kombinacija gusarskog sakrivanja blaga, moderne tehnologije i uzbuđenja u igri traženja Smiješak.

Obzirom da ja volim geografske karte, GPS uređaje, koordinate, matematiku, a bome i igre traženja ideja geocachinga me strašno privukla. Mislim da ima puno potencijala za primjenu u nastavi.
Moram priznati da se ja nisam okušala u geocachingu, ali ideju o ovom blogu nosim u glavi još od ljeta pa nadam se da ću nakon objave krenuti u pripremu prvog traganja za blagom za moje školske klince. Ukoliko ima učitelja koji su se već okušali u tom poslu molim da mi se jave i opišu svoja iskustva. Bit će mi drago da zajedno isprobamo neki geocaching školski projekt Smiješak.

imageNa stranicama Geocaching – svijet GPS avantura pronaći ćete na hrvatskom jeziku, opise i upute kako se snaći u svijetu geocachinga, a ljetos je objavljen i zanimljiv članak o geocachingu u BUG-u.

 

Na sljedećim videoisječcima možete saznati što je geocaching i pogledati nekoliko primjera korištenja u nastavi.

Što je Geocaching?
Povezivanje geocachinga s kurikulumom 3. razreda
Primjena geocachinga u nastavi

imageNiz ideja za primjenu geocachinga u nastavi možete pronaći na stranicama portala  The GIS 2 GPS.

 

imagePuno informacija te mogućnost pridruživanja međunarodnom društvu “tragača za blagom” pronaći ćete na službenim stranicama Geocaching.com.

 

Vidimo se uskoro na nekoj potrazi za blagom, zar ne?

Oglasi

O autoru Lidija Kralj

Urednica digitalnog časopisa "Pogled kroz prozor" i portala ucitelji.hr. Voditeljica EU projekta petzanet.HR i nacionalne kampanje "Sigurniji internet za djecu i mlade". Članica Nacionalnog vijeća za odgoj i obrazovanje. Više od dvadeset godina predajem matematiku i informatiku u OŠ Veliki Bukovec. Autorica sam niza udžbenika i zbirki za informatiku i matematiku za osnovne i srednje škole. Pišem znanstvene i stručne članke za časopise "Edupoint", "Enter", "Matematika i škola", "Drvo znanja" i Školske novine. Autorica sam nekoliko edukativnih, multimedijalnih programa za učenje matematike te online tečaja "Logo - online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Management. Polazim doktorski studij - Informatika u odgoju i obrazovanju na UFZG. Radove o e-learningu prezentirala sam na nekoliko domaćih i međunarodnih konferencija i skupova. Učenike gnjavim običnom matematikom, a uveseljavam računalnom.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

3 odgovora na Potraga za skrivenim blagom–Geocaching

  1. andrijana napisao:

    slučajno naletjela na ovu zanimljivu aktivnost.oduševljena sam.
    inače sma učiteljica u slav. brodu i ne znam jel ova stranica još uvijek aktivna i jel se osvježava.
    pokušat ću progurati kao izvannastavnu aktivnost ali bi mi dobro došle još neke smjernice ako je netko već šta radio u tom smjeru.mail je anmodric@net.hr pa nek mi se javi netko sa sličnim interesima i idejama
    ideja je fenomenalna.

    • Lidija Kralj napisao:

      Drago mi je da vam se Geocaching sviđa. Ja planiram ove školske godine napraviti međunarodni projekt i bit će mi drago da surađujemo. Moj mail je lidija tocka kralj @skole.hr

  2. andrijana napisao:

    pa svakako mi se javite kad se odlučite na projekt pa ako se sa svojim učenicima budem mogla uklopiti, ja sam za

Komentiraj

