OŠ IGK Slavonski Brod – Govorite li europski?

U EUbiltenu broj 29 pročitala sam vijest da je OŠ Ivana Gorana Kovačića iz Slavonskog Broda osvojila drugo mjesto na natjecanju “Govorite li europski?. Tragom te vijesti krenula potražila sam školske mrežne stranice i umalo se izgubila u mnoštvu sjajnih projekata :-).
Skrenut ću vam pažnju na samo dio njih, a nadam se da ćemo uskoro imati priliku čitati o njihovim aktivnostima i projektima iz pera kolegica i kolega iz te zanimljive škole.

U Bruxellesu je, 19. svibnja 2010. godine, održana europska završnica natjecanja "Govorite li europski? (Do You Speak European?)", u organizaciji Skupštine europskih regija (The Assembly of European Regions – AER). U ovogodišnjem natjecanju sudjelovala je 31 regija iz 11 zemalja, a na europsku završnicu u Bruxelles stigli su najbolji timovi koji su predstavljali ne samo svoje regije, već i zemlje iz kojih dolaze.
Hrvatski tim u sastavu: Dora Decorti, Silba Knežević, Karla Miškić, Andrija Rizvić i Domagoj Mitrović, s voditeljicom Rozalijom Baričević osvojio je drugo mjesto svojim kazalištem sjena pod nazivom "Europska bajka".  Više o natjecanju možete saznati na ovoj poveznici na hrvatskom i na engleskom.
Pogledajte snimku njihovog rada. Mene je oduševio jednostavnošću i razumljivošću – zaista dobra ideja i realizacija 🙂

image

Nakon toga nastavila sam razgledavati školske stranice i otkrila da sudjeluju u Comenius projektima, da su u svijet bajki Ivane Brlić Mažuranić uveli učenike iz Izraela, SAD-a, Indije, Turske i Kanade, i da imaju vrlo vrijedne i inovativne učiteljice i učitelje koji osmišljavaju aktivnosti i čine sve da bi učenicima prenijeli znanje i uljepšali im školske dane.

Oglasi

O autoru Lidija Kralj

Urednica digitalnog časopisa "Pogled kroz prozor" i portala ucitelji.hr. Voditeljica EU projekta petzanet.HR i nacionalne kampanje "Sigurniji internet za djecu i mlade". Članica Nacionalnog vijeća za odgoj i obrazovanje. Više od dvadeset godina predajem matematiku i informatiku u OŠ Veliki Bukovec. Autorica sam niza udžbenika i zbirki za informatiku i matematiku za osnovne i srednje škole. Pišem znanstvene i stručne članke za časopise "Edupoint", "Enter", "Matematika i škola", "Drvo znanja" i Školske novine. Autorica sam nekoliko edukativnih, multimedijalnih programa za učenje matematike te online tečaja "Logo - online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Management. Polazim doktorski studij - Informatika u odgoju i obrazovanju na UFZG. Radove o e-learningu prezentirala sam na nekoliko domaćih i međunarodnih konferencija i skupova. Učenike gnjavim običnom matematikom, a uveseljavam računalnom.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na OŠ IGK Slavonski Brod – Govorite li europski?

  1. Tomislav napisao:

    Poštovana kolegice Lidija,

    nabasao sam na ovaj članak slučajno surfajući internetom. Nastavnik sam informatike u toj školi i ja sam zadužen za uređivanje stranica i za snimanje događanja i aktivnosti u našoj školi.

    Provjerite nove videozapise na poveznici: http://www.youtube.com/view_play_list?p=854068A05A49A412

    Lijep pozdrav,
    Tomislav.

Komentiraj

