Dilema: f2f, e-learning ili kombinirano?

image Odabir načina poučavanja i učenja ovisi o osobi koja poučava ili uči. Logično malo veći odabir ipak imaju oni koji poučavaju pa pokušavaju svoje stilove poučavanja prilagoditi učenici sa sve raznolikijim sposobnostima. U člancima se često favorizira jedan, drugi ili treći način poučavanja no, koliko je to zapravo istinito otkriva američko istraživanje iz 2009. čiji autori su napravili meta analizu više od 1000 istraživanja od 1996. do 2008.
Većina zaključaka pokazuje veću efikasnost e-learninga naspram klasičnog poučavanja, no ističe se da je premalo istraživanja za učenike osnovnih i srednjih škola (K-12) pa ti zaključci ipak ne moraju vrijediti za taj uzrast učenika.

Ja sam odabrala istaknuti jedan od zaključaka (možete pogađati koji oblik poučavanja ja volim ;-).

Učenici koji su u cijelosti ili dijelom poučavani kroz online sadržaje u prosjeku pokazuju bolje rezultate od onih koji su poučavani na tradicionalan f2f način.

Ako vas tema zanima preporučam da svakako pročitate cijeli rad i izvučete svoje zaključke.

Sažetak:

A systematic search of the research literature from 1996 through July 2008 identified more than a thousand empirical studies of online learning. Analysts screened these studies to find those that (a) contrasted an online to a face-to-face condition, (b) measured student learning outcomes, (c) used a rigorous research design, and (d) provided adequate information to calculate an effect size. As a result of this screening, 51 independent effects were identified that could be subjected to meta-analysis. The meta-analysis found that, on average, students in online learning conditions performed better than those receiving face-to-face instruction. The difference between student outcomes for online and face-to-face classes — measured as the difference between treatment and control means, divided by the pooled standard deviation — was larger in those studies contrasting conditions that blended elements of online and face-to-face instruction with conditions taught entirely face-to-face. Analysts noted that these blended conditions often included additional learning time and instructional elements not received by students in control conditions. This finding suggests that the positive effects associated with blended learning should not be attributed to the media, per se. An unexpected finding was the small number of rigorous published studies contrasting online and face-to-face learning conditions for K-12 students. In light of this small corpus, caution is required in generalizing to the K-12 population because the results are derived for the most part from studies in other settings (e.g., medical training, higher education).

Means, B.; Toyama, Y.; Murphy, R.; Bakia, M.; Jones, K. (2009), Evaluation of Evidence-Based Practices in Online Learning: A Meta-Analysis and Review of Online Learning Studies,

Oglasi

O autoru Lidija Kralj

Urednica digitalnog časopisa "Pogled kroz prozor" i portala ucitelji.hr. Voditeljica EU projekta petzanet.HR i nacionalne kampanje "Sigurniji internet za djecu i mlade". Članica Nacionalnog vijeća za odgoj i obrazovanje. Više od dvadeset godina predajem matematiku i informatiku u OŠ Veliki Bukovec. Autorica sam niza udžbenika i zbirki za informatiku i matematiku za osnovne i srednje škole. Pišem znanstvene i stručne članke za časopise "Edupoint", "Enter", "Matematika i škola", "Drvo znanja" i Školske novine. Autorica sam nekoliko edukativnih, multimedijalnih programa za učenje matematike te online tečaja "Logo - online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Management. Polazim doktorski studij - Informatika u odgoju i obrazovanju na UFZG. Radove o e-learningu prezentirala sam na nekoliko domaćih i međunarodnih konferencija i skupova. Učenike gnjavim običnom matematikom, a uveseljavam računalnom.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s