Deset stvari koje ne smijete raditi pri korištenju tehnologije u poučavanju – Lisa Nielsen

Ukratko prevodim članak Lise Nielsen objavljen u Tech&Learning Advisor blogu u kojem navodi deset najčešćih pogrešaka koje predavači/učitelji rade pri korištenju tehnologija u poučavanju. Uz svaku od njih predlaže i rješenje.

1. Ne okrećite leđa učenicima/publici

Postavite računalo tako da ste licem okrenuti prema učenicima.

2. Ne zasjenjujte tijelom interaktivnu ploču ili platno

Ako baš morate pokazivati na platnu upotrijebite elektronički pokazivač, inače opišite dio koji želite pokazati ili pokažite pomoću miša.

3. Ne projicirajte malu i nekvalitetnu sliku

Podesite projektor, platno ili ploču tako da imate što veću i što kvalitetniju sliku.

4. Ne ostavljate publiku u mraku

Ostavite barem dio učionice osvijetljen da vam publika ne bi zaspala.

5. Ne pokazujte prstom na platnu

Pokazujte pokazivačem miša ili nekim drugim elektroničkim pokazivačem

6. Ne gubite vrijeme tijekom sata za podešavanje opreme

Dobro upoznajte opremu koju koristite, a možete pokazati i učenicima kako vam mogu pomoći pri postavljanju opreme.

7. Ne pretpostavljajte da publika vidi isto što i vi

Upotrijebite zumiranje i povećajte dio zaslona da bi publika jasno vidjela o čemu govorite.

8. Nemojte biti „glavni glumac“

Upotrijebite tehnologiju za poticanje interaktivnosti i aktivno uključivanje učenika.

9. Ne koristite interaktivnu ploču ili projekcijsko platno samo kao zamjenu za običnu ploču

Ako se nešto može bolje objasniti na običnoj ploči onda to i učinite. Razmislite kako možete dobro iskoristiti prednosti interaktivne ploče ili projekcije.

10. Nemojte trošiti novac na interaktivnu ploču ako ne znate što ćete s njom

Navedite nekoliko primjera za vašu nastavu u kojima će vam interaktivna ploča omogućiti povećanje kvalitete nastave.

Pročitajte sve savjete na stranicama bloga; (kliknite gore desno na Skip to Content kad vam reklame dosade).

Oglasi

O autoru Lidija Kralj

Urednica digitalnog časopisa "Pogled kroz prozor" i portala ucitelji.hr. Voditeljica EU projekta petzanet.HR i nacionalne kampanje "Sigurniji internet za djecu i mlade". Članica Nacionalnog vijeća za odgoj i obrazovanje. Više od dvadeset godina predajem matematiku i informatiku u OŠ Veliki Bukovec. Autorica sam niza udžbenika i zbirki za informatiku i matematiku za osnovne i srednje škole. Pišem znanstvene i stručne članke za časopise "Edupoint", "Enter", "Matematika i škola", "Drvo znanja" i Školske novine. Autorica sam nekoliko edukativnih, multimedijalnih programa za učenje matematike te online tečaja "Logo - online učenje programiranja". Završila sam E-learning akademiju, smjer Management. Polazim doktorski studij - Informatika u odgoju i obrazovanju na UFZG. Radove o e-learningu prezentirala sam na nekoliko domaćih i međunarodnih konferencija i skupova. Učenike gnjavim običnom matematikom, a uveseljavam računalnom.
Ovaj unos je objavljen u Uncategorized. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na Deset stvari koje ne smijete raditi pri korištenju tehnologije u poučavanju – Lisa Nielsen

  1. Povratni ping: Interaktivna ploča u nastavi « DNEVNIK UČITELJICE

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s